Igår hade vi spadag!

Hej, tänkte berätta lite om gårdagen faktiskt. Igår vaknade vi tog ett uppfriskande dopp i poolen, dock var vi tvugna att ha badmössor på oss så vi såg riktigt töntiga ut när vi simma runt där.. Jag gjorde nagelmanikyr på ett jättemysigt ställe, naglarna blev jättefins! Efter det tog vi en taxi till en stor galleria, det ända vi köpte var McDonaldsmat, hehe. 
 
Sen åkte vi med Andres fru, AnnLiee, till ett massageställe och fick superhärlig helkroppsmassage! På massageställen i kina sitter hela sällskapet i samma rum så vi kunde prata med varandra och kolla på teve undertiden som vi fick massage. Det tog nästan två timmar, vi fick massor av färsk frukt och gott te, gissa vad detta kostade för tre personer?! 300 kr för allihop, sjuukt billigt!! 
 
Vi åt middag tillsammans mer AnnLiees familj, Anders och deras två barn. Middagen var underbar, man fick in massor av goda färska grönsaker och kött och sen kokade man det själv, supergood! 
 
Efter middagen åkte vi tillbaka till hotellet och tog lite drinkar med Anders! 
 
Idag började jag dagen med en hårtvätt som ni såg, helt underbart, mitt hår har aldrig varit så rent. Det känns så lätt och lent! 
 
Sen åkte vi och shoppade, vi köpte skor, jag klackskor och per ett par fina blå skor! 
 
Nu har vi precis varit på en middag med Annliee och barnen. Idag åt vi kinesisk mat, en av delikatesserna var kycklinghuvud.. Jag smakade inte, men resten var gott, nu ska vi sova, hörs imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0