Spadag

Idag har vi till att börja med bränt oss lite lätt. Sen efter lunch så åkte vi till världens mysigaste lilla spa! Per fick en rejäl omgång då han tog en 2 timmars thaimassage, och jag fick det lite lugnare. Jag blev först skrubbad in på bara skelettet så den lilla brännan jag hunnit bygga upp är nu borta. Sen blev det en bodywrap, vilket innebar att jag först blev insmord med vulkanlera och sen inlindad i plastfolie.. Det var ganska skönt faktiskt, efter de fick även jag en härlig massage. När vi kom ut därifrån var vi helt slut!

Nu ikväll har vi varit på världens mysigaste restaurang, den är som en liten blomstrande oas mitt i Bangkok. Vi satt ute i trädgården och hade det så mysigt. Vi åt världens godaste thailändska middag med en ännu godare eftersätt på slutet.

Nu håller vi på att packa och fixa lite för imorgon åker vi till Hua Hin som ligger ungefär 3 timmar med buss härifrån. Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0