Norske gutter er min venn

Gutter står på ski, dagens ord.
Idag har varit en lång men rolig dag! Jag åkte in med 7.45 bussen och hem med 22.10 bussen, nice!
Dagen började med extramatte och svenskaprov, som för en gång skull var lätt. Sen lite nk och armbrytning på det.
Sedan började vi laga mat, tacos, mums. Att laga tacos till 60 pers är inte så lätt, men vi klarade det galant tycker jag. Anledningen till att vi lagade så mycket mat var att ungefär 30 norrmän skulle komma på besök.
Vi dukade och fixade ordning, när norskarna kom vid 6 ungefär hälsade jag och Sara dem välkommna, Sara var norsk tolk, de var kul!
Jag och Filippa fick faktiskt sitta med de finsate norska gutterna, mycket trevligt må jag säga. Vi hade supertrevligt och pratade om allt från norska troll till festivaler i sommar. Jag måste erkänna att jag hade väldigt svårt att förså vad de sa, men efter lite klurande kom vi oftast fram till vad de menade.
Efter maten var jag och Sara lekledare och de var faktiskt riktigt roligt! Alla var så glada och roliga så allt flöt på underbart! Vi lyssnade på bra musik, käkade chips och körde hela havet stormar. Efter det var de dags att börja städa och gå hem. Trodde vi, killarna som vi satt med kom tillbaka och frågade om vi ville hitta på nånting. Vi hängde på till deras hotell och satt där och chillade till tio! Hur trevligt som helst! Feeeeeeeeeeeest 2,5 lol

Kommentarer
Postat av: s

got to love them <3

2011-04-01 @ 07:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0