Helg

Helgen har varit fylld med massor av skratt och mys!
I fredags åkte hela fotbollslaget på kickoff, vi käkade god mat, bastade, gick på tipspromenad, gjorde sammarbetsövningar och massor av andra mysiga saker.
På lördagen kom jag hem och packade upp och bytte om, sen var det dags att bege sig till Lina som hade 18års kalas. Massor av god mat och trevligt sällskap förgyllde min kväll som avslutades med övernattning hos fina Per. ♥
Idag har jag myst med släkten eftersom att min kära mor fyller år idag, tårta, kakor och massor av annat mumsigt ligger på botten av min mage så jag kommer att sova gott ikväll!

Kommentarer
Postat av: sara

ja alltså äääntligten lite äventyris! helt crazy vad norge levererar!



ps. vill du kline?

2011-03-29 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0