Stockholm

Tjäbbah, just nu sitter jag på vårt hotellrum i Stockholm. Idag började vi dagen med att gå på Östasiatiska museet för att se Kinas Terrakottaarmé. Sedan blev det lite shopping och god mat på kulturhuset. Sen käkade vi middag på en supermysig wok restaurang och nu har jag precis skrivit klart mitt retorik tal som blev väldigt krystat.. hähä, hoppas att Anna blir nöjd..
Igår landade vi i Stockholm vid elvatiden och började med att åka ut på Söder för att äta lite mat och kolla på fina kläder, vi fikade på ett jättemysigt fik i gamla stan och sen gick vi runt och kollade på alla turister som var där.. Efter en supergod middag på Vapiano begav vi oss till Globen för att se hästar trava runt på arenan.. Nej men det var faktiskt jätteroligt och spännade, det var orientaliskt tema så höjdpunkten på programmet var faktiskt när det kom in tre kameler på arenan! Jag hann även med lite shopping i Globen, köpte ett par ridhandskar och ett långt dresyr spö! Imorgon ska vi shoppa lite till, jag har varken hunnit gått på Urban eller Top Shop så det blir det nog imorgon!
Kappan och skorna jag köpte idag:

Kommentarer
Postat av: jennuuuu

kappan (som det ser ut på bilderna) va ju to die för. asså. dö snygg. verkligen!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 08:29:15
Postat av: hanna

en sån jacka har jag också ;) dock i svart . hahah matilda vi är alltid likisar när det gäller jackor :)

2010-11-29 @ 15:19:29
Postat av: Rebecca

Åh va mysigt! :)

2010-11-29 @ 23:21:09
Postat av: gissa vem

Ta tag i bloggen kvinna!

2010-12-02 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0