Stan

Tjäbbah, har precis varit på stan med Ebba, jag köpte ett par Jeans och en ny bh, just nu sitter jag vid min snälla brors dator, för laddaren till min bebis har gått sönder så jag kan inte starta han.. :(

Igår va det neu-fest, det var faktiskt riktigt roligt, först var vi hos Bea och mös och sen fick vi skjuts till frösö stportstuga! Jag tyckte faktiskt att festen var jätte lyckad, jag Lisa och Vanja hade verkligen superkul! :D Och det är verkligen jätteroligt att vara med alla från klassen utanför skolan! Jag drog in till stan nån gång innan tolv för att träffa Per och åka hem med han, och det verkade som att jag ändå hade åkt hem i rätt tid för senare på kvällen hade festen spårat och det hade kommit massa folk dit för att slåss, sen hade förstås polisen kommit också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0