Trött..

Tja, bloggen, nu sitter jag på jobbet igen, igår var jag hos Josefin med massa tjejkompisar, det var kul och mysigt MEN vi kollade på två jättehemska skräckfilmer!!! Så jag är ganska trött idag för jag kunde inte sova så bra inatt.. Okej för det första så hatar jag skräckfilmer, jag förstår inte hur det kan vara kul att bli skrämd, och för det andra så är jag supermörkrädd, så det är ju inte så hjälpande precis..

Dead silence              The hills run red
 
Billy & Babyface..

Ehh, okej jag såg kanske inte så mycket av filmerna, hehe men det var iaf läskig stämmning. Lina var lika rädd som jag, så det känndes skönt! Vi satt mest och spelade mobilspel, vi tänkte kolla på Blla&TyraShow också, men dom hade inte lagt upp klippet igår, men nu har jag iaf sett det! Kissie var med och shit vilken bitch hon är! Jag tycker att Bella och Tyra är superbra! :) 

Kyssar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0