Hemma igen..

Tjabba nu har jag precis kommit hem!

Åh det var så roligt, alla studenter var superfina och väldigt glada i hatten men det var roligt! :D Okej det var lite jobbigt också men det var det värt! Först fick fi fixa och dekorera på borden och ställa fram förrätter mm, sen när alla gästerna kom fick vi forsätta att servera huvudrätten och efterrätten osv..

Första gången vi serverade vin var det en kille som ville ha öl istället för vin, visst fick han det, och när jag kom tillbaka nästa gång efter att ha gett honom ölen hade han redan druckit upp den och ville ha en till. Tyvärr så fick han inte det efetrsom man endast fick en öl per person, han blev ledsen och började tjata på mig, så varje gång jag kom tillbaka till mitt bord för att servera eller hämta grejer tjatade han på mig om denär ölen..

Okej det hjälpte inte heller att han var superhet, det var supersvårt att stå emot, han flörtade och tiggde men ölen fick han inte! Stolt jag känner mig.. Eh ja..

HAhaha Ja det var min kväll, nu är jag helt slut jag har superont i fötterna och mina men är som spagetti, så nu ska jag sova! GodnattKYSSAR!





Sliten?
Svar JA!

PS, imorn sk ajag lägga upp bilder på jeansen och skorna jag köpte! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0