Godmorgon bloggen!

Hej Bloggen, nu är jag äntligen klar med samhällsuppgiften, vi har ett hemprov på typ 13 frågor som ska var aklart idag. Som vanligt är jag ute i god tid, hehe, nu är det iaf klart! och då fick jag helt plötsligt massa tid över så jag tänkte slänga in lite bilder från i vintras när jag var i badhusparken med några tjejkompisar!



Rebecca, Sandra, Lina, Emma och Sara sitter och steker!




Jennifer & Filippa




Jag, Sara och Jennifer lekte i en iglo!
Hehe, jag ser ganska tjock ut men jag skyller på att bilden är tagen underifrån!




Filippa fick också vara med!




Fina flickorna Filippa, Jennifer och Sara.




Dom hade gjort iskonst på torget, här är en infrusen leksaksmotorcykel



Kommentarer
Postat av: saraaa

snygg man är..hehe.

jag visste inte játt du hade en hund haha, reetarded man är hehe :D

2010-05-11 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0