Freeeeedag!

Tja, äntligen Fredag! Idag har varit ännu en av de där meningslösa dagarna (som ni såg på de förra inlägget), man sitter bara av tiden på skolan, visst det är superkul att träffa klassen och hänga med alla kompisar, men det känns fortfarande som lite onödig tid!

De här skorna vill jag ha:

Jag tycker faktiskt att dom är superballa, nu är det rea på dem på Monki så jag kanske slår till, vi får se!

De här skorna vill Linnea ha:


Även de här skorna finns på Monki, jag tycker att dehär är så LinneaStyle, snyggt alltså! 


Jaa, eh ikväll ska jag gå på bio med dehär flickorna:



Galen bild, men det är okej!..

Det kommer att bli super mysigt! :) Vi ska se Robon Hood, hoppas den är bra! :) KYSS

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, sååå linneastyle!

och jag vill att du ska ha domdär skorna

2010-05-29 @ 17:32:11
URL: http://linneachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0