Nytt

Såhär skulle jag vilja att mitt nya hus såg ut innuti (typ):

Vardagsrum, med lite orgentalisk inspiration:



eller



Sovrum:




Badrum:



eller




Garderob:




Självklart är dessa bilder endast insperation, och jag vill verkligen inte ha exakt som på bilderna, men i alla fall i samma stil, just nu har jag snöat in på bohemisk/orgentalisk stil, älskar verkligen alla mönster och färger!
Det viktigaste i mitt hus kommer iaf att vara växter, jag älskar verkligen när det är fina gröna växter överallt, nästan som ett växthus, dock så är jag väldigt dålig på att sköta dem men det kan ju bli en förändring på den fronten.. ;)
Mitt hus planeras att bli klart nu till hösten, men vi får väll se, känns som att det går galet segt, just nu har vi precis börjat gräva ett hål till grunden, men det är iaf en början! :D

PussHEJ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0