I'd rather dance with you..

Kom precis hem efter en underbara dag på stan med Sara och Linnea, träffade bland annat Lina och Anna, mycket trevligt!! :D
ÅH, Peace&Love är så himla nära NU! :D
Idag har vi även piffat till vårat tält, vi har målat regnbågar, solar, peacetecken, hjärtan, självportträtt på tältet och skrivigt massor av roliga internskämt på de, hur kul som hellst! :D
Just nu håller jag på att packa och fixa det sista inför imorn, och lyssnar på massor av bra musik! 
Imorn drar jag, 07:02 åker bussen från stationen, sen är det 5 timmars busstur som gäller till Mora, och sen blir det tåg sista biten till borlänge! Känner att jag kommer att vara ganska trött på bussen..  Måste typ kliva upp fem för att hinna duscha och fixa klart de sista!..

Igår var jag med Per, och därför blev inlägget med midsommarbilderna så sent.. Kom hem typ vid tre.. Men det var mycket trevligt, vi kollade på film gick på promenad och chillade med Philip!

Nu kommer min vän Anthon och ska hjälpa mig att packa, kanske lägger upp en bild på packningen sen, Vi ses, KYSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0