Hej, jag lever!

Hej, jag kom hem från Peace&Love i söndags kl 9 typ men jag har inte riktigt orkat ta upp dator och börjat blogga, jag ska bli bättre, jag lovar!

Peace&Love veckan har varit helt UNDERBAR! Underbart folk, underbart camp, underbart väder, underbar musik, ja allt har varit heeeeelt perfekt, längtar redan tillbaka! tänkte lägga upp lite bilder, och skriva om allt som har hänt, men de gör jag senare ikväll när jag orkar! :)

Just nu mår jag sådar, har varit trött och seg de senaste dagarna och har sjuuukt ont i halsen, känns som halsfluss eller nått, men jag får hoppas att de inte är det!

Igår var jag en stund med Jenny, de var kul, hon sov även hos mig, här är lite bilder! :D




Vi provade Jossans läppbalsam som gör så att läpparna blir större, det funkade faktiskt!: :O









HEHEH, sista bilden var ganska ful, men mysig, vi hörs sen! KYSSAR!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0