pretty woman

Godmorgon, Godmorgon!



Igår kom Sandra, Jenny, Filippa och Josse till Sara och vi drack glögg och pratade, verkligen hur mysigt och trevligt som helst! :D
Just nu sitter jag på jobbet och jag är såå lycklig, för idag är jag helt själv här, så idag är det jag som bestämmer musiken.
I vanliga fall brukar det var rix fm som spelas på full volym här, jag är så less på alla "hitlåtar" som de spelar om och om igen så jag kan spy. MEN idag är det andra bullar, jag hittade favoritskivan ligga och skräpa här, nämligen absolute sixties! Exakt en sån som vi har i klassrummet, så nu är det pretty woman, it's my party, walking back to happiness och alla andra oslagbara låtar, som finns på denna underbara skiva, som gäller! :D




Wow, nu kom det till och med en man och frågade vad skivan hetta och tyckte att vi jämt skulle spela den! ;)


Kommentarer
Postat av: sara

men wow, metropolen borde tacka dig! bättre skiva är ju avår att hitta :D

2010-12-18 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0