Igår

var verkligen en av de roligaste kvällarna på länge, Societas hade 25årsjubeleum och det var hur kul och trevligt som helst! Innan vi gick dit fixade jag och Elin oss hemma hos henne, jag hade på mig en svart klänning och superhöga svarta klackskor, det var inte så smart för nu är mina fötter helt döda.. Heheh, dom är typ svullna och helt röda, fint de! Elin hade på sig en superfin blå klänning, jag lockade hennes hår och sen övertalade jag henne att ha på sig ett par höga klackskor som hade öppen tå, jag tror att hon förfrös tårna, men det var värt hoppas jag!
Det var supermycket folk, Elin gick med Edvin och jag gick med Per, det var verkligen mysigt och roligt. Maten var helt okej, jag var inte så hungrig då så jag åt inte så mycket men ändå! Det var rolig underhållning och det var många som höll fina tal. Jag och Per gick hem vid fyra typ och sen sov jag där, det var lite synd om Per för han skulle upp vid tolv idag för att städa så vi hann inte sova så mycket..
Nu ska jag snart på jobbet och sen tror jag att jag ska äta middag med tjejerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0