En ledig dag

Hade äntligen min lediga dag igår och den utnyttjades såklart till fullo! Började självklart med en lång sovmorgon och tog sen en härlig båttur med Per. Vi körde först en lunch på Verkön, där vi träffade fina Sandra, och jag fick avnjuta en perfekt räklåda med ett glas rosé, och per körde på en öl och burgare. Sen vidare till Johan, där vi träffade Olle också, vi körde lite vattenskidor, så himla kul, trodde inte att jag skulle ta mig upp, men de verkar sitta i ryggraden dedär. Och gissa om jag har en sjuklig träningsvärk i hela kroppen idag.. Vidare hem för en fantastiskt grillmiddag med hela tjocka släkten som avslutning. Så summan av kardemumman blev det en helt fantastisk ledig dag i solen! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0