Äntligen!

Ja, äntligen är min kära familj hemma från skärgården, har varit hemskt här i huset utan dom! Med hemskt menar jag att de inte riktigt har varit lika skönt att var ensam hemma som de borde vara. De två "härliga" veckorna började med att jag förstörde kranen till vattenslangen ute, vattnet bara forsade ut, fick stänga av vattnet till hela huset och en rörmokare fick komma och laga skiten.

 Sen gick ju såklart tvättmaskinen sönder också, den har vägrat att centrifugera, så där forsade de också ut vatten när man öppnade... Kul! Sen har jag också haft en getinginvation i hela köket, väldigt härligt må jag säga, kommer hem och hör bara ett högt surr och hittar typ 20 arga getingar som försöker ta sig ut. 

Men nu ikväll är dom äntligen hemma! Och gissa vad dom tar med sig!? Såklart världens godaste bröd, "Bullandö Stock" alla som har varit nere i Strömma bör ha smakat de, sååå gött, här kommer lite selfies med favvobrödet: 




Kommentarer
Postat av: Lippis

Mumma bröd!!

2014-07-19 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0