Blixtar och dunder

Hejsan! I söndags natt fick vi ingen ro över huvud taget. Vi vaknade mitt i natten av blixtar och dunder. Det var både spännande och läskigt, först kom en blixt och lyste upp hela huset och sen mullrade de så mycket att hela huset skakade! Jag har aldrig varit med om ett värre väder, hela måndagen spöregnade det. Som tur var blev det några regnuppehåll så vi kunde gå och äta en supergod middag på stranden! 
Här kommer lite mer bilder från vår fina strand när det var finväder! Kram

Kommentarer
Postat av: jenny

heeeeeej! ni verkar ha det as skönt ju, haha. sjukt avis! här är det bara grått och kallt... jag tänkte fråga er var ni tänkte vara över nyår?? :) jag och ebba har planerat en thailandresa omkring då! haha. hoppas det går bra för er! massa pussar och kramar!

2012-11-17 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0