Ao Nang med Lisa och Viktor

Hallå där! Nu var det längesen igen, jag har helt enkelt tagit lite semester från bloggandet! Men jag tänkte iaf börja skriva om vår underbara vecka i Ao Nang med Lisa och Viktor. Veckan har varit intensiv men mycket rolig, första dagen då vi kom fram med färjan från Phuket låg vi bara vid poolen, åt en brakmiddag och sedan blev det utgång. Det var superkul att träffa Lisa och Viktor igen och vi hade det hur roligt som helst. Dagen efter åkte vi ut till en jättefin ö som heter Poda tror jag, vi badade, snorklade, solade och åt god mat som vi köpte från båtar som låg vid stranden. Vi hann med hur mycket som helst på den korta vecka vi spenderade i Ao Nang:
Jag hann bli magsjuk i två dagar
Vi fick mysa med världens sötaste bäbisapa
Vi hyrde moppar
Red på fina hästar på stranden
Vi gick på Thaiboxning
Bergsklättrade
Shoppade i krabi
Och gick på matmarknad i Krabi

Höjdpunkterna på veckan tyckte jag var ridningen och bergsklättringen, här kommer lite bilder:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1808786/images/2012/pic_50dc6781ddf2b32d2500742b.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1808786/images/2012/pic_50dc678cddf2b32ceb007d4c.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mammi

Äntligen! Uppdatering på bloggen! kul! Hur går det med Indienresan? kom hem istället!

2012-12-27 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0