Sommar!

Åhh, hej bloggen, jag fick just en så härlig sommarkänsla, jag skulle gå ut och hämta mina skor, som har varit hos skomakaren för att klackas om, och precis när jag kom ut strålade solen mot mitt ansikte och det blev ett så himla härligt väder! :D snart är det sommar och därför tänkte jag lägga ut lite gamla sommarbilder! :) Enyoj! 



Här är jag och min kusin Anna, vi är ute på en ö i Stockholm skärgård, och hoppar från en klippa, som ni ser! :)




Hehe, den här bilden blir jag alltid så glad av, jag och Anna fick flipp och tog på oss fula omatchande kläder och tog tandemcykeln och cyklade ut i ås!
S N Y G G T !




Den här bilden är från förra sommaren när jag var på Gothia med mitt lag, det var då hippietrenden var inne, och jag ville såklart också följa modet.. Bilden är tagen med mobilkamera och är därför väldigt suddig.. :(




Den här bilden är också från mitt sommarställe i skärgården, här åker jag vattenskidor, hehe bilden är lite skev, jag skyller på att det var Nisse som tog den.. ;)




Denhär bilden har Anna tagit på mig med ett ficheyeobjektiv. Här är vi nere vid sjön vid min mormor och morfars torp, som ligger i närheten av Svenstavik! :) Jag tycker att färgerna på denhär bilden är så härliga och jag tänker jämt på sommarlovet när jag ser den! :D


Det var allt för mig, tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0