Tjabba

Just nu är jag väldigt sur..

Idag ringde det en tant från festivalbussarna (som vi ska åka med till Peace&Love) och sa att bussen från Östersund hade blivigt inställd!! :O Jaha, snällt av dem att ringa till mig en vecka innan vi ska åka och säga att det int egår någon buss.. Äckelfestivalbussarna, ska ALDRIG åka med dem igen, eller köpa biljetter av dem..

Tanten skulle iaf ringa tillbaka till mig nu på eftermiddagen när hon hade hittat en lösning, har hon ringt än? NEJ.. Åh jag hatar dem!! :(

Aja, vi SKA iaf åka, Pappsen får skjutsa oss om inget annat går!

Igår köpte jag ett nytt halsband och målade naglarna, om ni ville veta..





Tjarå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0