Blött

Idag var det ÄNTLIGEN fint väder på fotbollskolan vilket resulterade till att det blev ett stort vattenkrig! :D Klagar inte det var ju ändå sista dagen så! Två av mina barn var super gulliga och hade gjort supersöta teckningar till mig och skrev att jag var världens bästa ledare osv... Hehe, söta baran! :D

Idag har jag även varit på stan med Ebba!

Ny festivaloutfit!:



Halsband 40 kr från H&M
Vit blus 199 kr från GinaTricot
Jeansshorts 249 kr från H&M
Brunt flätat skärp 99 kr från Lindex
Gladiatorskor, gamla minns inte pris..



Egentligen är det fyra halsband som kostade 10 kr st, FYND!



Nu ska jag åka iväg till min mormor och morfars torp och fira midsommar där, KYSS!

Kommentarer
Postat av: JENNY

WOHOW du har good taste när det gäller halsband, dedär med typ vingar eller hur man nu ska förklara det har jag också bejbii puss

2010-06-25 @ 17:05:21
URL: http://jennywardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0