En hel helg ledig

Hela helgen har varit heeelt underbar, inte nog med att jag var ledig både lördag och söndag, jag spenderade den på absolut bästa sätt! 

Jag, Jennifer och Filippa tog båten ut till Värkön för en massa mys och en fantastiskt lunch, räkor ofc! 

Vidare ut på flaket, där vi möte upp ett gäng hunkar (Per och resten av åsgrabbarna) i en båt, badede och hade de allmänt trevligt. Glömde helt bort tiden och fick racea hem till först mig, sen Filippa, matmästarn, Filippa igen och sen till byskogen! Mycket bra jobbats jag ju säga. 

Väl hos Filippa gjorde vi i ordning oss, bakade godaste chokladbrownien och väntade på resten. När alla hade kommit drack vi rosé, tog kort och mumsade på kakan! 

Vi körde vidare till marité där vi dansade hela natten lång.. 

Söndag, såååå himla vemodigt, jag och Jennifer åkte hem till Filippa för att kramas och säga hejdå. Kännes ändå inte så ledsamt, vi ses ju ändå snart igen, de är jag säker på! 

För att sammanfatta de hela var helgen helt fantastisk, bättre hejdå-helg kunde de inte ha blivit! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0