Glömde

Glömde ju att skriva det men under sjukhusvistelsen missade jag körfälltsgrillen vilket var tråkigt, men jag hörde att det var kallat och lite folk så jag kanse inte missade så mycket. Men någonting jag inte missade som hör studenten till var mösspåtagningsbalen. Självklart blev det ingen alkohol för mig men det var roligt ändå, förfesten hos Bella och det trevliga sällskapen av Sandra, Viktor, Lisa och Olle gjorde att jag hade en mycket trevlig middag ändå. Alla var så otroligt fina med de olika färgglada klnningarna och kostymerna. Efter att ha valsat med Fredrik blev det en tidig hemgång vid tio men jag är ändå mycket nöjd med kvällen! Lånade lite bilder från Julia och Hannas blogg, http://bullenochbananen.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0