Ut på tur, aldrig sur!

Hallå där, de var ett tag sen. Måste bara berätta om hur min påskhelg har varit. Först har jag och Per varit hos Mormor och Morfar i Svenstavik och firat med släkt och god mat. Vi har varit på två Vesselturer och bränt snoken lite, men nu är den fin och brun! På lördagskvällen begav vi oss till Pers stuga i Duved och dagen efter var det Blåhammarens fjällstation som var målet. Med vissa svårigheter (motvind uppförbacke och snöstorm) tog vi oss hela vägen till toppen! dagen efter så vi fram emot nerförbacke och medvind men icke, stormen hade vänt och vi fick staka i alla backar.. Inte så kul men det var skönt att komma ner!

Nu är Per i Norge för att fiska så man får nån mat på bordet här hemma och jag söker jobb.. Lovar mig själv att blogga mer nu, för sista tiden i gymnasiet vill jag dokumetera här på bloggen, hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0