feather mania

Åh, äntligen ÄNTLIGEN, nu har jag gjort fjäderextansions, och jag är så himla nöjd! ♥ Jag och Josse gick till en tjej från Stockholm idag, och hon satte dit två fina fjädrar i mitt hår, det var verkligen supersvårt att välja vilka färger jag ville ha, fanns typ hundra olika fina fjädrar men tillslut bestämde jag för en orange och en vitsvart! Idag har jag även pysslat ihop lite fjädersmycken också, blev supernöjd. I tisdags var jag nämligen på panduro och köpte hur många olika fjädrar som helst. Halsbandet köpte jag egentligen på H&M men fjädrarna på det var rosa så jag bytte ut dem mot finare fjädrar helt enkelt. Örhänget var också superlätt att göra, bara att klämma ihop fjädrar i en klämma typ och sätta fast dem på kedjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0