ANONYM STALKER!!! eller?

tja. jag heter *PIIIIP*. jag och matilda möttes helt random i uddevalla och det klickade direkt. vi blev fulla och sedan försvann vår oskuld framför guds ögon.

nerå jag ska inte göra er oroliga!
jag och matilda har lekt sen sex år gamla. i trean/fyran inbillade vi oss att klassen var emot oss och sen dess har det varit hon & jag mot världen.

jag kan egentligen berätta hur mycket som helst, eller inte riktigt så mycket, men jävligt mycket fina minnen, roliga minnen, bra minnen, dåliga minnen, sjuka minnen osv men istället för att berätta tusentals historier så tänkte bara säga, HEJ MATILDA
du är ganska så jävla bra, snygg, fin, het, rolig osv
jag älskar dig och ikväll är det du och jag (och några andra) mot vuxenvärlden.
bjussar på bilder från olika memories! tjarå alla som läser detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0