Tisdag!

Tjappa, idag har det varit en ganska chill dag, fick reda på att jag inte fick IG på spanska provet, utan att jag fick G på hörförståelsen och VG på läsförståelsen! Wiiiih, de trodde jag aldrig! :D

Gårdagen vill jag inte prata om, vi hade seripremiär, jag mådde illa och spelade ingenting, vi förlorade och det SNÖADE! Va fan, det är fan den 11 maj idag och på morgonen när jag vaknade låg det snö på marken!!!!? VARFÖR, jag vill ha sommar nu! :(

Jaja imorgon börjar vi iaf kvart över ett och har endast en lektion! H Ä R L I G T !

Favvolåten just nu: Fibes, Oh Fibes! – Run to You


Bild från i höstas på mig och min hund Leia:





Förresten, vill ni se mer bilder från grillningen borde ni spana in Linneas blogg!

Kyss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0