Pratglad Stockholmare...


Hej igen bloggen, nu sitter jag på jobbet!

Det hände en superkonstig sak på bussen hit! Jag hoppade på bussen vid birka som vanligt, och när jag hade satt mig kommer det fram en helt random kille och sätter sig brevid mig, haha jag hade aldrig träffat eller sett honom förut men han säger att han känner igen mig och undrade om jag gick på Birka..

Jag svarade att jag inte gjorde det och att jag gick ettan i gymnasiet, då blev han superförvånad, han hade trott att jag var över 19, hahah, Han sa att ja skulle ta det som en komplimang.. och så trodde han att jag var från stockholm, det var därför han hade börjat prata med mig, eftersom han också var därifrån! Haha, jaa vi satt iaf och pratade hela bussresan och han ställde hela tiden ny frågor, som vad jag gjorde på fritiden vad jag skulle göra i sommar, vart jag bodde osv.. 

Hahaha, han var faktiskt väldigt trevlig, så nu skulle han lägga till mig på Facebook, är liite osäker på om jag kommer att acceptera hans vänförfrågan eller inte, men jag får se hur jag gör..

Jaa mina kära vänner då har jag delat med mig av denna bisarra historia, nu ska jag jobba lite!

PUSShej!




Och, jaaaaa jag vet ni ÄLSKAR mina paintskills! :D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0