Vem behöver nya iPhone 4?

När man har en "vanlig" iPhone 3GS! :D

Den senaste uppdateringen har kommit till iPhone, så nu kommer iPhone 3GS, och iPhone 4 vara i princip samma sak, förutom att iPhone 4 har bättre kamera, större battrei och att man kan ringa videosamtal mm..

Jag har precis uppdaterat min iPhone 3GS, och de nya programmet är helt
U N D E R B A R T !!! :D ♥♥♥♥♥♥

Kopierat av apples hemsida där de beskriver de nya "Multitasking" programmet, som jag precis har fixat:

Nu kan du köra dina favoritprogram och snabbt växla mellan dem, utan att det påverkar det aktiva programmets prestanda eller batteritiden. Den här smarta parallellbearbetningen finns bara i iPhone.

Åh, så himla bra är det, rekomenderar de verkligen, man kan ha bakrundsbild och massor av andra saker, KUNG!



Nu ska jag och GayLord (min iPhone) sova och vila upp oss tills imorgon, GodnattKYSSAR! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0