SOMMARLOV!!!!!!!

JAAAAAAAAA, Ä N T L I G E N ÄR DET SOMMARLOV!!!!! :D:D:D:D:D:D

Och idag är det en av dedär undarbara dagarna, stekigt väder, sol, blå himmel ingen vind, kan det bli mer perfekt?
Ikväll är det klassfest, kommer att bli kulkulKUL! :D
Tror att jag ska ta med mig kameran så jag kan  lägga ut lite bilder sen!

Idag hade vi klasskamp mot den andra ettan, vi förlorade, men shit the same, det var kul ändå! DEn andra klassen kanske fuslkade lite, men jajaa..

Just nu ligger jag bara och steker hur chill som hellst!
Såhär glad är jag idag:



Hoppas att ni också får en underbar kväll! KYSSAR!!!

Kommentarer
Postat av: flipps

jag steker som fan! OLA kommer sakna han under sommaren

2010-06-10 @ 15:57:18
URL: http://fridayflipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0