Strömma

Tjabba bloggen! Just nu sitter jag och väntar på att Elin, Jennifer och Filippa ska fixa klart maten, det är nämligen de som bjuder på middag ikväll, dom är superduktiga och ska grilla kött och massa annat gott!! :)
Jag kanske ska börja med att berätta att jag är på mitt sommarställe som ligger i Stockholms skärgård, J, E och F kom och hälsade på mig i tisdags och ska åka hem på måndag, vi har badat, solat, åkt båt, hoppat från klippor osv.. Idag har vi varit på stan hela dagen och shoppat så nu är vi ganska slut..

Jag köpte en vinröd kofta, ett svart uringat linne på Weekday, en vit t-shirt med spets puffärmar, och ett naturfärgat linne med ankare på och ettt hjärta på ryggen på zara!

Jag har tyvärr inga bilder just nu men när jag kommer hem så kan jag lägga ut bilder! Vi hörs kanske senare i veckan, KYSSHEJDÅ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0