Godmorgon

Första dagen på jullovet går jag upp 07:00 för att ta mig till jobbet! Trevligt, trevligt, alla andra ligger säkert och sover skönt i sina sängar, undertiden som jag sitter här på jobbet och chillar.. Hehe
Efter jobbet ska jag gå och fika med Ebba, vi ska byta julklappar och så, ska bli supermysigt!
Tänkte bara lägga in en liten bild på hur jag tror att vårat fika kommer att se ut:
Eftersom att jag är väldigt trött just nu (okej jag gick och la mig ett igår) är jag killen till väntser som ser lite trött ut, och Ebbe är den koola snubben till höger.

Kommentarer
Postat av: koola snubben till höger

hahahahahhaha asså vi är ju lika som bär! man skulle ju typ kunna tro att de va jag!! :D

2010-12-25 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0